2015. október 10., szombat

17. fejezet



Sziasztok! Sajnálom, hogy ilyen hosszú ideig nem volt rész....

De közben néztem a kommenteket és olyan aranyosak vagytok. Annyi szépet írtok nekem, amit nagyon

köszönök. :)
Az új résszel kapcsolatban kérlek nézzétek el a hibáimat este fordítottam.
Puszi♥




Blue szemszöge


Én továbbra is ott álltam, teljesen szótlanul.

Ugyanúgy ott állt mellettem miután emlékeztetett arra a napra…

Oh igen… Az a nap.

A nap amikor mindketten túl fiatalok voltunk ahhoz, hogy átgondoljuk mit is csinálunk.
A nap amikor megkértem, hogy csókoljon úgy mintha komolyan gondolná.

Miért csinálta meg még egyszer?

Még mindig éreztem az ajkai ízét a számon, ahogy végighúztam rajta az ujjaimat.

„Mi a fene.” suttogtam magamnak.

„Blueee, ki volt az?” kiabált ki gyengén Hannah.

„Öhm… S-senki. Nem hiszem, hogy bárki is kopogott volna.” hazudtam, összeráncoltam a szemöldökömet miközben lassan bezártam az ajtót.

„Áhh, tudod mit, gyere, ölelj meg és nézzünk meg egy filmet a laptopomon.”

„Neeee.”

„Deeeee, kérlek!”

„Holnap óráink lesznek!”

„Oké, gondolod, hogy olyan teherrel fogok visszamenni a suliba, hogy az emberek azt hiszik rólad, hogy egy kurva vagy?”

Egy pont neki.

„Nem.” suttogtam, és közben leültem. „De el kell végeznem az egyetemet, akkor is, ha ez lesz az utolsó dolog, amit csinálni fogok.”

„Ez úgy hangzott mintha olyan nehéz lenne! Már diplomáztál egyszer és most megint itt vagy. Szóval… Nézzünk meg egy filmet!”











Már majdnem megnéztük a filmet, Ő az a Férfi akihez Hannah ragaszkodott mióta láttuk, én egyáltalán nem élveztem….

*a filmben *


„Szóval, mi szél hozott?”

„Nos, néhány napja megcsókoltam egy lányt a csók standnál. És most, csak arra a csókra tudok gondolni. „

„Ő sem tudja elfelejteni.”

„Plusz, hiányzik a szobatársam. Nagyon kedveltem őt (fiút).”

„És most ő (fiú) itt van.” Viola rámutatott a szívére.

„Figyelj, tudom, el kellett volna mondanom neked, hogy ki voltam, de féltem. Sajnálom.”

„Nos, tudod, talán ha tudtam volna, hogy te egy lány vagy, nem beszélgettünk volna egymással úgy ahogy, és nem ismernénk egymást ilyen módon. És az kár lett volna.”

„Csak hogy tudd, minden amit mondtál nekem amikor fiú voltam, sokkal inkább tett olyanná mint amilyen te vagy, nem pedig mint olyanná mint egy lány.

„Ok, de ebből kiindulva, minden sokkal egyszerűbb lenne, ha csak egy lány maradtál volna.”

*

*


Felsóhajtottam, a szememet forgattam. „Ez olyan nyálas.”

„Arra gondolsz, hogy a lány beöltözik azért fiúnak, hogy bekerülhessen a fiúk focicsapatába… Ez nyálas? Oh gyerünk már Blue!”

„Igen, ez nyálas tudod miért? Annyira kiszámítható a vége. A fiú megkapja a lányt, nem érdekes hogyan.”

„Nem gondolod, hogy veled is épp ez történik? Mármint, mindenki keresztülmegy ezen a  ’kínosságon’ egyszer.” vont vállat.

„Nem… nos Dylan nem számít, de … hát igen. Nem gondolom, hogy túl akarok esni ezen a ’kínosságon’ „. motyogtam, miközben mindketten visszafordultunk a laptopjához.


Hannah-nak már könnyesek voltak a szemei, egyszer csak kiejtette a száján, hogy awwww szót és tapsolt. Oh olyan lányosan viselkedett.

Várjunk… én is lány vagyok. Na, mindegy. Elvigyorodtam, kuncogtam, hogy vége lett.

„WOW ez a film minden egyes alkalommal megfog! Te nem szereted?!”

„Aha, tetszett az a rész ahol a „srác” kinézte Duke-ot. Az vicces volt.” ásítottam, összeborzoltam a hajam.

„Ez minden ami tetszett?”

„Igen.. ez minden amit mondani akarsz nekem?” vállat vontam és megnéztem a telefonomat.

„Nem… több csajos filmet meg kell nézned.”

„Ah. Jobban szeretem azokat a filmeket, amiben független lányok játszanak. Öhm mint Katniss Everdeen az éhezők viadalából.”

Nevetett. „ Ő szerelmes Peeta-ba te idióta!”

„Bazdmeg, nem dehogy! Csak azt színlelte a 12. körlet miatt.”

„Mindegy is. Mégiscsak csókolóztak.” vállat vont, hiszen fogalma sem volt a filmről.

„Csókolóztak.” beszéltem hanyagul, de Harry megcsókolt engem.

„Furcsán nézel.” mondta Hannah mosolyogva.

„Ilyen az arcom, vagy—„

„Nem! Nem nézel ki úgy mint akinek összetörték a szívét, csak egy kicsit. Nem kedvelted Dylant?...”

„Természetesen kedveltem Dylant. Ő egy seggfej, szóval nem érzem úgy, hogy összetörte a szívem.”

„Vaggggy,” a hangja vontatott volt, ahogy megtámasztotta a könyökét a matracon, fel-le húzogatta a szemöldökét. „Van egy másik srác szexi brit akcentussal és göndör ha---„

„Neeem.” mondtam védekezően és gúnyosan egyben. „ Örök romantikus vagy, tudod?”

„Tudom! És én egy szerelem doktor vagyok, szóval látom.”

„Mit látsz?”








A hangos ébresztőórám még hangosabb nyögésre késztetett, megfordultam az ágyban és rácsaptam.

„Baszki.” suttogtam, még mindig csukott szemekkel.

„Húzz ki az ágyból a lusta seggeddel!” hallottam Hannah kuncogását a konyhából.

„Nem.” morogtam bele a párnába, halk hangon.

„Valaki jött hozzád.”

A szememet rögtön kinyitottam, ahogy felugrottam, nem törődtem vele, hogy a hajam úgy néz ki mint a tornádó, csak keresztül futottam mindenen.

„Harry.”

„Szia Blue.” ivott bele a kávés bögréjébe, a szemem megrándult.

Már egyáltalán nem éreztem magam álmosnak.

„Beszélhetnénk?” a fogaimat csikorgattam, bámultam őt.

Hannah furcsán nézett rám.

Figyelmen kívül hagyva őt, kivonszoltam Harryt a szobából a folyósóra.

„Nagyon vissza kell fognom magam, hogy ne vágjalak pofán.” fújtam ki a levegőt.
„Mégis mi a francért csókoltál meg tegnap este?”

„Mert azt akartam. Nem ez az amiért mindketten itt vagyunk? Hogy kihasználjuk egymás előnyeit?”


„Alattomos vagy.” rámutattam. „Tudod, hogy csak akkor csókolhatsz meg, ha azt mondom megteheted. És én azt mondtam neked, hogy nem akarom, hogy ez még egyszer megtörténjen.”

„Bocsánatot kérek. Csak össze voltam zavarodva tegnap este.”

„Oké.” válaszoltam szimplán.

„Oké?”

„Aham. Nos… Nekem egy óra múlva tanítás lesz. És még le akarok zuhanyozni.”

Vadul mosolygott.

„Mi van?”

„Nem akarod kipróbálni, hogy a zuhany alatt szexeljünk?”

Elpirultam, az ötlet arra késztetett, hogy átgondoljam.

„Oh Istenem, de Hannah itt van.” beharaptam az ajkam, Harry kuncogott.

„Ez nem állíthat meg minket.”












„Kész vagy?” suttogtam, megrángattam a kezét, a víz elkezdett ránk folyni.

„Már születésemkor kész voltam.” nézett rám, elmosolyodtam.

Egyszer csak teljesen vizesek lettünk, az ajkát a nyakamra nyomta, amíg én a lábaimat a csípőjénél kereszteztem, a kezeivel támasztotta a combjaimat.

A kezeim átölelték a széles vállait, a víz közben végig folyt az arcomon.

„Biztonság?” lenéztem, ő mosolygott.

„Igen, feltettem.”

Bólintottam, figyelmeztetés nélkül hatolt belém, az ajkaim elváltak ahogy felkiáltottam.

A hátam hozzáért a hideg csempéhez, ahogy elkezdtem lihegni.

A víz egyre jobban folyt rám, miközben durván az ajkába haraptam.

A nedves fürtjei mozogtak az arcába, ahogy egyre jobban tolta belém férfiasságát, amikor még mélyebbre ment elkezdtem jobban rázkódni.

„Bazdmeg a víz túl hideg.” morgott, mögém nyúlt és elfordította a csapot.

„Tovább” nyögtem fel hangosan, közben kiszedtem a hajam a szememből.

Harry engedelmeskedett, a kezem a mellkasára tettem.

A fejemmel előre hajoltam, a szemem becsuktam.

A nyakától kezdve a kulcscsontjáig végig csókoltam, a tempója felgyorsult, ahogy a csípője az enyémhez ért.

Egy hosszú nyögés hagyta el számat, ahogy elkezdte markolni a melleimet és azonnal belém hatolt.

„H-Harry…”

„Shhh.” az ajka a fülemet súrolta.










Miután mindketten elmentünk, leültünk a zuhany padlójára, és besamponoztuk egymás haját.

„Tudod, gyönyörű vagy meztelenül.”

„Te is.” felhúztam az egyik szemöldökömet, ahogy egymás szemébe meredtünk.

„Ez kurva jó volt. Még egyszer meg kellene tennünk.” Harry vigyorgott, nevettem.

„Most arra gondolok, hogy hála Istennek Hannah nem hallott minket.”





Mintegy végszóra meghallottam Hannaht az ajtó túloldaláról.

„Ti most komolyan szexeltetek a közös zuhanyzónkban?!”

„Uhh. Nem, csak azt játszottuk, hogy melyikünk tud hangosabban nyögni! Néha csatlakozhatnál!”  épp csak most találtam ezt ki.

Harry röhögött, most jöttem rá, hogy milyen rosszul hangzott mindez.

Konkrétan mintha arra kértem volna most Hannaht, hogy csatlakozzon hozzánk, hogy hármasban….

Harrynak nagyon beteg elméje van.

„Áh, durva.” mondta Hannah mielőtt hallottam, hogy távolodik a fürdőszoba ajtótól.

Harry megmosta először a hajamat, aztán a sajátját közben mosolygott.

„Ez a reggel baszott csodás volt.” suttogta, majd megcsókolt az államvonalánál.





7 megjegyzés:

  1. Tegnap este kezdtem el olvasni a fordításod és imádoma törtenétet, Blue-t és Harry-t és persze téged, ahogy fordítod. Nagyon ügyes vagy és már nagyon várom a következő részt!!☺️

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon vártam a folytatást, köszi! *-* Nagyon ügyes vagy, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  3. Te jó ég *-*
    Én mondom, istenien fordítasz ;)
    Csodás volt, csak így tovább :D

    VálaszTörlés
  4. Szia �� nagyon jól fordítasz és imádom ezt a blogot *-* lesz-e folytatás ?

    VálaszTörlés