2014. augusztus 18., hétfő

14. fejezet/ 2.rész

VISSZAEMLÉKEZÉS




Blue szemszöge

„Szóval szeretnél velem szexelni vagy nem?” ismételte meg magát Harry, az üres osztályteremben nagyobb volt a feszültség, mint valaha.

„Annyira örült vagy… elmebeteg vagy, ha azt hiszed, hogy lefekszem veled.” megráztam a fejemet.

„Látom a szemedben Blair. Szeretnél szórakozni velem, nagyon mocskosan.”

„Először is a nevem Blue. És másodszor soha, még álmaidban sem.”

Még magamnak is hazudok…

Habár a javaslata teljesen legálisnak tűnt.

„Ezelőtt még sosem beszélgettél velem... Miért döntöttél most így?” vallattam, összeszűkített szemekkel néztem rá.

„Nos igen, most beszélsz hozzám először. Na de mi lenne, ha itt hagynánk ezt a helyet és találnánk valami sokkal intimebbet?”

„Gusztustalan vagy.” felhúztam a szemöldökömet, a hangom egy pillanatra bizonytalannak tűnt.

Áhh.. De… ő olyan izmos. És annyira jól nézett ki. Szükségem volt egy rossz akcióra. Pont. Most.

Itt az esély most vagy soha. 17 éves vagyok, és itt az ideje, hogy elveszítsem a szüzességemet. Már egy felnőtt lány vagyok. Meg tudom csinálni!

Csend volt, leszámítva azt, ahogy a körmeimmel kopogtattam az asztalon.

„Oh gyerünk már, senki sem fogja megtudni.” ijesztő volt a hangja.

Felnéztem, egyenesen a szemébe. Harry lassan megnyalta az ajkát ezután már nem tudtam segíteni magamon.







Mindketten gyorsan elindultunk a saját otthonom felé, tudva, hogy a szüleim a nap 99%-át a munkahelyükön töltik.

„Itt laksz?” kérdezte hitetlenkedve.

„Fantasztikusan megfelelő.”

Kínos csend kísért minket, mielőtt bevezettem a szobámba és becsuktam az ajtót magunk után.

Nagyot nyeltem, lebiggyesztettem az ajkamat. „Fel kell kötnöm a hajamat először, vagy… Mi?”

Felnevetett. „Annyira ártatlan vagy. Itt az idő, hogy ezt az ártatlanságot elvegyem tőled.”

Éppen megragadtam a hajamat, hogy összekössem, de megállított.

„Nah, nem kell. A hosszú haj jó.” mondta Harry rekedt hangján, először körbenézett a szobámban. Most egy túrát csinál a helységben vagy csinálunk is valamit az este?

Erősen elpirultam, elkezdtem az ujjaimmal babrálni.

Valami egészen furát kezdtem el érezni, ahogy végigmértem az egész felsőtestét.

Beharaptam az ajkamat, amikor ismét felnéztem rá ő is engem nézett.

„Kész vagy?”

„Mindig kész vagyok.”







Hagytam, hogy Harry levetkőztessen teljesen lemerevedtem, amikor a melltartómhoz ért.

„Várj.” mondtam remegő hangon, lehunytam a szememet.

„Mi?” kérdezte élesen, miközben engem nézett.

Vettem egy mély levegőt, mielőtt kinyitottam volna a szemeimet.

Az ágyon smároltunk, mielőtt hirtelen leállítottam abban, hogy teljesen levetkőztessen.

Úgy értem, igen eljutottam már erre a szintre egy másik fiúval, hogy vetkőztettük egymást miközben smároltunk, de még sosem csináltam senkivel ezt, hogy visszaélünk egymás testrészeivel…

„Oké, oké. Mehet.” Fújtam ki a bent tartott levegőmet aztán Harry egy picit sem hezitált rögtön kikapcsolta majd levette rólam a melltartómat. Ezután mosolyogva a földre dobta.

„Szent szar.” káromkodott, a szemei szinte az ágyhoz fűztek engem.

Oh várjunk… Ez csak Harry.

A lélegzetem elakadt, ahogy megéreztem nagy kezét a mellemen, az ajkát végighúzta a nyakamon és a kulcscsontomon, majd megállt és lágyan elkezdte szívni.

Felszisszentem, az élvezet e fajtája meglepetésként ért engem.

Mi volt ez amit érzek?

„Harry…”

„A picsába, mi van?” fújta ki a lélegzetét, ismét rám nézett.

„Én… én félek.” idegesen megráztam a fejemet.

„Nos akkor most akarod, hogy ezt az egész szart végigcsináljuk vagy elmenjek és—„

„Ne-nem. Ez így jó. Csak… csak folytasd.” hangosan felsóhajtottam mielőtt hevesen megcsókolt, a kezei tovább dolgoztak és lehúzta rólam a bugyimat.

Durván szívta a nyakamat erre a szemeim kitágultak és egy hangos nyögés hagyta el a számat. Sőt sokkal inkább egy sikításhoz hasonlított.

Harry leállt, a mély zöld szemei engem bámultak.

Enyhén mosolygott. „És még el sem jutottunk a legjobb részhez.”

„Mégis m-mi a legjobb rész?” dadogtam bizonytalanul, közben még mindig levegő után kapkodtam.

„Amikor megérintelek.”

Mielőtt meg tudtam volna szólalni, a kezét végig húzta a combom között, ujjával súrolta csiklómat én pedig úgy lemerevedtem, mint egy szobor.

Az ajkaim szétnyíltak, a szemeim az övéit bámulták.

„Gyengéden akarom csinálni. Gondolj arra, hogy ez több, mint…” a hangja vontatott volt ahogy ajkai a fülemhez közelítettek. Szándékosan fújta fülembe a levegőt, a szája súrolta fülcimpámat. „ Gondolj erre úgy, mint a cirógatásra.”

A picsába, direkt gyötör.

„Hagyd ezt abba és csináld.” beszéltem összeszorított fogakkal, a szemeink találkoztak egymással mielőtt ujjait belém csúsztatta volna.

A hatalmas élvezet miatt, amit éreztem rögtön összerándultam.

Sikítottam, a körmeimet a hátába véstem, amíg a fejemet a mellkasába temettem.

„Ez az…”




VISSZAEMLÉKEZÉS VÉGE




4 megjegyzés:

  1. Jujj de jo.... alig varom a kovit...:) kb. Mikor hozod? :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett ez a rész is!! Hozd hamar a kövit

    VálaszTörlés
  3. Jaj,annyira jó lett. Imádom!!! Mikor hozod a következő részt?

    VálaszTörlés